امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب
امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب

ما به روز ترین مطالب را در زمینه طراحی سایت و ساخت سایت قرار می دهیم :)

پیوندها

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۹ارديبهشت
a b test

 در این مقاله میخواهیم یک ترفند و امر مهم در بازاریابی اینترنتی را با هم بررسی کنیم. ابتدا به توضیح مثله و سپس راه حل و کار عملی را انجام می دهیم. چیزی که «تست A/B» نام دارد و نامش این روزها زیاد شنیده می شود.اگر شما مدیر یک سایت تجاری باشید، می دانید که فروش و تبدیل بینندگان به مشتری (Conversion Rate) از همه چیز مهم تر است. طراحی و قابلیت استفاده و دسترسی در این بین نقش اساسی ایفا می کنند. یکی از راه هایی که می تواند ما را در این زمینه یاری دهد تست A/B یا تست دو تکه است. این تست بینش ما نسبت به رفتار مشتری را اصلاح می کند و به ما در افزایش تاثیرپذیری سیستم فروش آنلاین ، کمک می کند. افراد زیادی معتقد اند که نتایج تست A/B کمک زیادی به افزایش فروش شما خواهد کرد.
امین آشنا
۱۸ارديبهشت

همانطور که می دانید، بحث داشتن یک وب سایت خوب تنها محدود به مسائل فنی و کاربردی آن نمی باشد. اگر چه رعایت استانداردهای طراحی و کدنویسی و نیز محتوای سایت شرط لازم برای داشتن یک وب سایت ایده آل است ،راهکارهای متفاوتی برای رفع این مشکل وجود دارد، مانند مشاوره با یک طراح گرافیک و یا استفاده از ترکیب رنگ های معمول مثل رنگ آبی با رنگ سفید و یا زرد با قرمز، اما این راه ها نمی تواند تفاوت های چشمگیری برای شما ایجاد کند.

امین آشنا
۱۵ارديبهشت

SEO AND CONTENT

همیشه خواندیم که محتوا پادشاه است. اما این به چه معنا است .محتوا میتواند آن چیزی باشد که کاربر را به سایت شما هدایت میکند و باعث ایجاد ارتباط اولیه می شود. گاهی یک کاربرا صرفا به خاطر محتوای وبلاگ یک سایت تجاری به ان سر میزند نه صرفا اینکه حتما مشتری آن هم باشد.گوگل نیز به این مورد جه زیادی دارد و همواره به دنبال الگوریتم های هست که بتواند محتوای مناسب را به کاربران نشان دهد. منظورمان از محتوا صرفا متن و مقاله نوشتنی نیست بلکه فیلم عکس و اینفوگرافیک و موارد اینطوری هم جزو محتوا قرار می گیرند. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.

امین آشنا
۱۴ارديبهشت

به طور کلی به برنامه ریزی و زمانبدی برای راه اندازی و ایجاد یک سایت در فضای وب که دارای چارچوب مشخص و ساختار مناسب باشد طراحی سایت گفته می شود. این مجموعه برنامه ریزی و زمانبندی بر روی تمامی المان های که قرار هست در یک فضا و صفحه قرار بگیرد شامل فایل صوتی تصویری و عکس و هر گونه شی دیگر باید به گونه ی باشد که با صرف زمان و هزینه مناسب و بهینه بازخورد قابل توجه را به همراه داشته باشد.
امین آشنا
۱۳ارديبهشت

در طراحی سایت ما اولویت را به کاربران و مشتریان اختصاص می دهیم .به خصوص برای موفقیت یک کسب و کار باید مشتری و کاربران راضی باشند.امروزه به جای تاکید بر روی واژه UI بر مفهوم UX تکیه می شود. مفهومی که اگر ازعلاقمندان حوزه‌ی وب باشید، حتما درباره‌ی تجربه‌ی کاربری (User Experience) و مفاهیم مرتبط با آن نظیر کاربردپذیری (Usability) صحبت‌های زیادی را شنیده و مطالب مختلفی را مطالعه نموده‌اید.اهمیت تجربه کاربری (UX) در طراحی سایت تا حدی مورد توجه است که اگر شما هم کسب و کار آنلاینی داشته باشید.. پس در طراحی سایت باید نکاتی را در نظر بگیریم تا اینکه کاربر از بازدید سایت تجربه ی خوشی داشته باشد.

امین آشنا
۱۳ارديبهشت

 تاثیر رنگ ها در طراحی سایت

رنگ ها و عکس ها در سایت های تجاری و شخصی مهم ترین عناصر هستند و از زبان شما با کاربران سختن می گویند. شخصیت شما گرم است یا ادمی آرام هستید. شرکت ها جسور و پیشرو است یا شرکتی که می توان به آن اعتماد کرد. توجه به اصل رنگ بندی صفحات و استفاده از رنگ های مکمل و ترکیبی مطلوبی است که کاربران بتوانند بر اساس اصل سهولت و جذابیت صفحه، مطالب صفحات را مطالعه کنند. این که چه رنگ و چه ترکیب رنگ هایی مناسب وبسایت ها است، پرسش بسیار کلی است که متخصصان و طراحان وب، پاسخ جامع و کاملی برای آن پیدا نکرده اند. حتی، متخصصان طراحی وب بسیاری هستند که توجه کمی به موضوع روانشناسی رنگ در طراحی سایت، نشان داده اند.

امین آشنا
۱۳ارديبهشت

logo

در بعضی از کارها ما باید همواره به قوانینی پایبند باشیم تا به صورت استاندارد بتونیم پروژه رو به اتمام برسونیم. در طراحی سایت باید همواره به اصل های توجه داشت تا وب سایت ساخته شده نیاز کاربران را پاسخگو و البته مورد توجه و ایجاد ارتباط شود. در مقالات قبلی در مورد تاثیر رنگ ها بر طراحی سایت صحبت کردیم و گفتیم این مورد می تواند شخصیت را به مخاطب القا کند. در این مقاله به قوانین جامع و همیشگی که میتواند به شما در ایجاد سایت و جذب کاربر کمک کند می پردازیم.

امین آشنا
۱۲ارديبهشت

پرستا شاپ ( PrestaShop ) یک اسکریپت جهت ساخت و راه اندازی یک فروشگاه انلاین هست که می توانید به سادگی با نصب آن بر روی هاست و انتخاب یک قالب فارسی به خرید و فروش در اینترنتی بپردازید.همچنین ماژول های قابل اضافه شدن این امکان رو به شما میدند که نیازهای جدید رو برای فروشگاه خود و امکانات بهتری را در نظر بگیرید.

https://img-cdn.prestashop.com/logo.png?v=2

امین آشنا
۱۱ارديبهشت


 سیستم مدیریت محتوای جوملا ( Joomla ) همراه با فروشگاه ساز ویرچومارت ( virtuemart ) توانسته به خوبی نیازهای کاربرانی که میخواهند در قالب جوملا فروشگاه آنلاین خود را نیز راه بیاندازند برطرف و به خوبی از عهده این کار بر آمده است.جوملا یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است. قدرت جوملا درعین سادگی و کاربرپسندی موجب محبوبیت آن شده است. کار با جوملا نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد، اما فریم ورک جوملا بستر مناسبی را برای توسعه دهندگان نیز فراهم می کند که موجب شده هزاران افزونه برای توسعه امکانات آن ساخته شود. جوملا بومی سازی شده و با زبان فارسی کاملا سازگار است.

امین آشنا
۱۱ارديبهشت

در پست های قبلی  بخش با عنوان معرفی فروشگاه سازهای آنلاین به بررسی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با سیستم های آماده پرداختیم در این مقاله قصد آموزش راه اندازی و شروع تجارت الکترونیک با مجنتو را دارم با امیر تکنولوژی همراه باشید.

مجنتو (Magento ) یک سیستم تجارت الکترونیک پیشتاز و متن باز است. این سستم مدیریت محتوا بسیار پیشرو و نوآوری بوده و اساس  پلتفرم آن به صورت  cloud-based است که باعث توامند سازی تجربه خرید دیجتالی در دنیای فیزکی را به وجود می آورد.

Magento-مجنتو

امین آشنا