امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب
امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب

ما به روز ترین مطالب را در زمینه طراحی سایت و ساخت سایت قرار می دهیم :)

پیوندها

معرفی فروشگاه سازهای آنلاین :این قسمت وردپرس

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

در گذشته های نه خیلی دور برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باید هزینه و وقت زیادی صرف می شد . چرا که هر فروشگاه و سایت باید از صفر کد نویسی و ساخته می شد.گاهی ممکن بود پروژه زیادی طول بکشد و اصولا راه اندازی فروشگاه را به تاخیر یا کلا لغو کند. اما در حال حاضر با کمک برنامه های سایت ساز و مدیریت محتوا به سادگی و در چند ساعت می توان آنلاین استور خود را راه اندازی و حتی محصول را برای فروش قرار دهید !


در مجموعه پست های با عنوان معرفی فروشگاه سازهای آنلاین قصد داریم این سیستم های CMS را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


معرفی فروشگاه سازهای آنلاین :این قسمت وردپرس

وردپرس یک نرم افزار تحت وب متن باز می باشد که در دسته ی سیستم های مدیریت محتوا یا همان CMS ها که مخفف (Content Management System) می باشند، قرار میگیرد.وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress. ایجاد انجمن با افزونه bbpress، ایجاد فروشگاه با افزونه Woocommerce و غیره را داراست که با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه‌ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. ویکی پدیا

جالب است بدانید زبان اصلی و بیس وردپرس بر پایه PHP نوشته شده و از MySQL برای ذخیره داده های بانک اطلاعاتی استفاده می کند.مت مولنوگ پایه گذار و موسس این سیستم مدیریت محتوا است و دیگر وبلاگ نویسان را تشویق به کار با این برنامه کرد و امروز بسیاری از وبلاگ ها و فروشگاه ها و انواع سایت با این سایت ساز کار خود را آغاز می کنند. برای درک این موضوع یک اینفو گرافیک از آمار وردپرس برای شما آماده کرده ایم.

وردپرس


پوسته ی وردپرس
پوسته ی وردپرس یا قالب سایت و  همان WordPress Theme، کارهای مختلفی را انجام می دهد که بستگی به درخواست شما و انچه طراح باری ان در نظرگرفته است قابل سفارش سازی است. این قالب مشخص می کند هر کدام از المان ها و عناصر صفحه به صورت ویژال و گرافیکی در کدام بخش قرار بگیرند :)


افزونه وردپرس

به وسیله افزونه ها در وردپرس می توانید بخش های اضافی به بیس اصلی وردپرس اضافه کنید که نیاز های جامع شما را پاسخگو باشند. افزونه توسط برنامه نویس ها میتواند برای شما سفارشی تولید شوند.


افزونه Woocommerce برای ساخت فروشگاه

ووکامرسwoocommerce

وجود ووکامرس یک از انواع افرونه های ساخت فروشگاه آنلاین در کنار وردپرس به آن قدرت زیادی داده تا در کنار تمام خدماتی که در این سیستم برای کاربران وجود دارد بتوانید فروشگاه اینترنتی خود را با بهترین امکانات در هر قالبی که می خواهید بسازید.ووکامرس ، برترین افزونه ی فروشگاه ساز تحت وردپرس می باشد که به وسیله آن قادر هستید براحتی اقدام به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با امکانات مختلف کنید.

پرداخت ها

در ووکامرس قادر هستید به سه روش پرداخت الکترونیکی ، پرداخت درب منزل یا پرداخت به وسیله چک محصولات خود را به فروش برسانید

حمل و نقل

براحتی اقدام به تنظیم روش های حمل و نقل رایگان ، هزینه ثابت و یا متغیر کنید! در ووکامرس می توانید روش های حمل و نقل دلخواه برای هر محصول تعیین کنید

تنوع محصولات

نگران فروش محصولات مختلف خود نباشید! در ووکامرس می توانید یک محصول دیجیتال (قابل دانلود)، مجازی و یا فیزیکی را به فروش برسانید!

گزارش ها

گزارش گیری از فروش ها در بازه زمانی خاص ، روزانه ، ماهانه و یا سالانه برای شما فراهم می باشد.از میزان موجودی محصولات و نقدهای مشتری ها براحتی آگاه شوید!

بازاریابی

براحتی اقدام به ایجاد کد های تخفیف (کوپن) کنید و آن ها را بر اساس نوع محصول ، دسته بندی ، محدودیت استفاده و یا تاریخ خاص به مشتریان ارائه دهید.

مالیات

می خواهید برای محصولات خود مالیا تعیین کنید؟ جای نگرانی نیست! ووکامرس گزینه های مختلفی برای تعیین نرخ مالیات (مالیات ثابت و یا ارزش افزوده) ایجاد کرده است


بنابراین برای راه اندازی اولین فروشگاه آنلاین خود با صرف هزینه پایین و خیلی سریع نیاز به یک هاست و دامنه و نصب وردپرس و سپس نصب افزونه ووکامرس دارید. هزینه یک هاست در حدود 40 تومان با یک دامنه 3 هزار تومان .ir است . به همین سادگی ! اگر میخواهید این افزونه را بهتر بشناسید و از قدرت آن برای فروشگاه آنلاین خود بهره مند شوید به مرجع آن مراجعه کنید :)

https://www.woothemes.com/woocommerce



در اینجا می توانید دیگر مقالات منتشر شده در مورد سایت ساز های آنلاین را مشاهده کنید :

معرفی فروشگاه سازهای آنلاین :این قسمت پرستا شاپ

معرفی فروشگاه سازهای آنلاین : سیستم جوملا ویرچومارت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی