امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب
امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب

ما به روز ترین مطالب را در زمینه طراحی سایت و ساخت سایت قرار می دهیم :)

پیوندها


 سیستم مدیریت محتوای جوملا ( Joomla ) همراه با فروشگاه ساز ویرچومارت ( virtuemart ) توانسته به خوبی نیازهای کاربرانی که میخواهند در قالب جوملا فروشگاه آنلاین خود را نیز راه بیاندازند برطرف و به خوبی از عهده این کار بر آمده است.جوملا یک سیستم مدیریت محتوای متن باز و رایگان است. قدرت جوملا درعین سادگی و کاربرپسندی موجب محبوبیت آن شده است. کار با جوملا نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد، اما فریم ورک جوملا بستر مناسبی را برای توسعه دهندگان نیز فراهم می کند که موجب شده هزاران افزونه برای توسعه امکانات آن ساخته شود. جوملا بومی سازی شده و با زبان فارسی کاملا سازگار است.

کامپوننت VirtueMart از جمله کامپوننت هایی است که در عرصه فروشگاه ساز های مجازی در قالب جوملا توانسته قابلیت هایی را به نمایش بگذارد که بسیاری از فروشگاه سازهای مستقل در دیگر سیستم ها و اسکریپپت ها این امکان را ندارد. در کتاب Joomla ECommerce with VirtueMart نوشته ی Suhreed Sarkar نحوه ی پیاده سازی فروشگاه اینترنتی با جوملا و قابلیت های ناگفته ی آن مطالبی عنوان شده است.قریب بیش از 10 سال است که افزونه فروشگاه ساز ویرچومارت جوملا پا به عرصه وجود گذارده است . این افزونه فروشگاهی با بیش از 500 امکان در خود یکی از قوی ترین افزونه های فروشگاهی است که برای سیستم مدیریت محتوا جوملا وجود دارد با کمک این افزونه شما قادر خواهید بود تا یک فروشگاه ایمین و کامل در سایت خود راه اندازی نمایید . امروز برای شما افزونه فروشگاهی virtumart 3 طراحی شده برای جوملا 2.5 . جوملا 3 به زبان شیرین فارسی منتشر میشو.


برخی از خصوصیات افزونه فروشگاهی ویرچومارت 3

  1. امکان مجموعه بندی
  2. امکان تخصیص یک محصول به چندین مجموعه
  3. امکان ایجاد مجموعه و زیر مجموعه های نا محدود
  4. ایجاد محصول
  5. امکان ایجاد محصولات فیزیکی و مجازی
  6. انبارداری محصول
  7. امکان محاسبه قیمت و مالیات
  8. امکان درج کالاهای مرتبط و مکمل
  9. امکان نظر دهی و امتیاز دهی به محصول
  10. امکان تعریف ویژگی های محصول
  11. امکان ایجاد گروه خریداران
  12. امکان ایجاد قیمت برای گروه های مختلف خریدارن
  13. امکان نمایش قیمت خاص برای هر گروه از خریداران

طراحی این کامپوننت به گونه ای بوده که از نسخه های قدیمی تر تا نسخه ی جدید تغییرات فیزیکی خاصی به چشم نمی خورد و نسخه های جدید صرفاً جهت رفع مشکلات گزارش شده یا بهینه سازی در کامپوننت منتشر شده اند؛ این مورد نمایانگر معماری صحیح و کامل نویسندگان این کامپوننت است که با گذشت چند سال از نسخه ی ابتدایی ساختار کامپوننت را ثابت نگه داشته اند.


سایت پشتیبانی: www.virtuemart.net
انجمن رفع اشکال: http://forum.virtuemart.net



در اینجا می توانید دیگر مقالات منتشر شده در مورد سایت ساز های آنلاین را مشاهده کنید :

معرفی فروشگاه سازهای آنلاین :این قسمت پرستا شاپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی