امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب
امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب

ما به روز ترین مطالب را در زمینه طراحی سایت و ساخت سایت قرار می دهیم :)

پیوندها

معرفی فروشگاه سازهای آنلاین :این قسمت پرستا شاپ

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ق.ظ

پرستا شاپ ( PrestaShop ) یک اسکریپت جهت ساخت و راه اندازی یک فروشگاه انلاین هست که می توانید به سادگی با نصب آن بر روی هاست و انتخاب یک قالب فارسی به خرید و فروش در اینترنتی بپردازید.همچنین ماژول های قابل اضافه شدن این امکان رو به شما میدند که نیازهای جدید رو برای فروشگاه خود و امکانات بهتری را در نظر بگیرید.

https://img-cdn.prestashop.com/logo.png?v=2


زبان پایه برنامه نویسی پرستا شاپ php می باشد و اگر به این زبان اشنایی داشته باشید خودتون می توانید شروع به گسترش و نوشتن ماژول کنید. پرستا بر خلاف نرم افزارهای داخلی هیچ محدودیتی نداشته و برای اضافه کردن هر بخشی از شما هزینه ای دریافت نمی کند. بنده تجربه استفاده از CMS های داخلی را دارم و کاملا میدانم که بیشتر نرم افزارهای فروشگاه سازی که در داخل تولید شده اند فقط و فقط در جهت بیشتر کردن کسب درآمد خودشان می باشند و با کوچکترین تغییراتی از کاربر هزینه دریافت می کنند در صورتیکه پرستا به این شکل نمی باشد .کافیست کمی با زبان های برنامه نویسی تحت وب آشنایی داشته باشید تا هر تغییری که خودتان می خواهید را اعمال کنید.
برخی از ویزگی ها و امکانات پرستا شاپ فارسی را در زیر برای شما بازگو کردیم :

فروشگاه مدرن و بی نقص

کدنویسی هسته پرستاشاپ کاملا استاندارد و براساس تکنولوژی های روز دنیا است. متن باز بودن آن این امکان را به بیش از 300 توسعه دهنده در سراسر دنیا داده تا به توسعه این سیستم کسب و کار آنلاین یاری دهند.

طراحی واکنشگرا

طراحی واکنشگرا در بخش مدیریت و فروشگاهی این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی فروشگاه خود را با موبایل و تبلت سازگار نمایید و مطئن باشید که مشتریان به روز را از دست نخواهید داد.

مدیریت آسان

بخش مدیریت پرستاشاپ به گونه ای طراحی شده که امکانات زیاد باعث سردرگمی شما نشود. ما بهترین بومی سازی و ترجمه فارسی در پرستاشاپ را برای شما فراهم کردیم. با چند روز کارکردن با پرستاشاپ می توانید حدس بزنید هر بخش در کدام منو قرار دارد.

کاتالوگ بینهایت

پرستاشاپ این امکان را به شما می دهد تا بی نهایت دسته بندی، محصول، ویژگی و مشخصه، برچسب، تولید کننده و توزیع کننده برای معرفی هرچه بهتر محصولات خود ایجاد نمایید. پرستاشاپ بهترین راهکار رایگان ایجاد کاتالوگ آنلاین است.

سبد خرید هوشمند

با در اختیار داشتن سیستم پیشرفته قیمت گذاری و تخفیف گذاری روی محصولات می توانید فروش هوشمند محصولات را تجربه کنید. امکان تعریف بینهایت پیشنهاد ویژه برای گروه های مختلف محصولات در کمتر فروشگاه ساز رایگانی در اختیار شماست.

مدیریت حرفه ای مشتریان و سفارشات

مدیریت مشتریان و سفارشات در پرستاشاپ بسیار ساده و کاربردی است. با متدهای پیشرفته و در محیطی کاربرپسند می توانید تمام اطلاعات یک مشتری، سفارشات و محصولات خریداری شده مشتریان را ببینید.

برای اطلاعات کافی و اشنایی با نحوه نصب این اسکریپت سایت ساز به ادرس اصلی https://www.prestashop.com میتوانید مراجعه کنید و برای دانلود و استفاده از راهنمای فارسی به ادرس انجمن  https://ipresta.ir مراجعه کنید


در اینجا می توانید دیگر مقالات منتشر شده در مورد سایت ساز های آنلاین را مشاهده کنید :

معرفی فروشگاه سازهای آنلاین : سیستم جوملا ویرچومارت


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی