امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب
امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب

ما به روز ترین مطالب را در زمینه طراحی سایت و ساخت سایت قرار می دهیم :)

پیوندها

معرفی فروشگاه سازهای آنلاین :این قسمت مجنتو

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ق.ظ

در پست های قبلی  بخش با عنوان معرفی فروشگاه سازهای آنلاین به بررسی راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با سیستم های آماده پرداختیم در این مقاله قصد آموزش راه اندازی و شروع تجارت الکترونیک با مجنتو را دارم با امیر تکنولوژی همراه باشید.

مجنتو (Magento ) یک سیستم تجارت الکترونیک پیشتاز و متن باز است. این سستم مدیریت محتوا بسیار پیشرو و نوآوری بوده و اساس  پلتفرم آن به صورت  cloud-based است که باعث توامند سازی تجربه خرید دیجتالی در دنیای فیزکی را به وجود می آورد.

Magento-مجنتو

اگر شما بدنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی با سیتمی یکپارچه هستید، مجنتو میتونه یک گزینه مناسب و البته مشکل برای شما است. مناسب به این خاطر که حدود ۱۵۰ هزار فروشگاه فعال کوچک و بزرگ در حال حاظر از این فروشگاه ساز استفاده می کنند. سامسونگ وFraportو Venroy … نیز از این فروشگاه ساز استفاده میکنند. پس میتوان به آن اطمینان کرد و کسب و کارتان را بر پایه آن برپا کنید.اما در مورد مشکل باید به هسته طراحی شده و البته کمی دشواری کار را در نطر داشته باشید. و همچنین توجه داشته زیاد با زبان فارسی دست باز نیست و فونت فیس جالبی برای آن در نظر گرفته نشده است.

اولین نسخه‌ی این نرم افزار در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. دو سال بعد نسخه‌ی Enterprise آن توسط شرکت پشتیبان آن یعنی Varian به فروش گذاشته شد. در این قسمت به انواع نسخه های ان و محصولات این کمپانی نگاهی می اندازیم:


  • پلن ساده مجنتو برای کابران و مشتریانی است که خود مهارت برنامه نویسی و گسترش محصول را دارند
  • پلن تجاری مجنتو امکان ساخت یک فروشگاه با امکانات کامل را برای شروع بیزینس شما فراهم میکند
  • پلن حرفه ای مجنتو مناسب برای مشتریانی که نیاز به پشتیبانی دارند و همچنین صفحات ساخته شده توسط تیم

تجارت الکترونیک

با مجنتو، تجربه ای برجسته و فراتر از آن برای مشتریان کامپیوتر رومیزی، تبلت و موبایل به ارمغان بیاورید.

مدیریت سفارش محصولات

ارائه محصول مناسب به مشتری در زمانی که مد نظر مشتری، نحوه پرداخت و چگونگی ارسال یک تجربه خرید واقعی را ایجاد می کند

تجارت با فروشگاه آنلاین

فروشگاه، کتابخانه ی مجازی، فروش فیلم و موسیقی و … از جمله کاربردهای متداول مجنتو است که ۶۰ هزار فروشگاه (Lenovo، Nokia، Skype، Adidas ،Nike و Samsung) آنلاین مجنتو نشان از محبوبیت آن دارد.

مجنتو از مدریت پایگاه داده رابطه‌ای Mysql، زبان برنامه نویسی پی اچ پی(PHP) و عناصری از فریم ورک زند (Zend Framework) استفاده می‌کند. همچنین مجنتو از قرار دادهای برنامه نویسی شیء گرا و معماری model-view-controller تبعیت کرده و از مدل entity–attribute–value برای ذخیره داده استفاده می‌کند.به طور کلی استفاده از بیس اصلی محصول و مدیریت محتوا و محصولات در این سیستم رایگان است اما نیاز هست برای قالب و دیگر بخش ها هزینه ای در نظر داشته باشید. معمولا برای راه اندازی یک سایت بر پایه مجنتو علاوه بر هزینه هاست و دامنه باید به فکر هزینه پشتیبانی و نگهداری و گسترش محصول هم باشید . این البته به این بستگی داره که شما مهارت برنامه نویسی و دولوپ محصول را دارید یا خیر.برای آشنایی بیشتر با این محصول به سایت اصلی آن مراجعه کنید . https://magento.com



در اینجا می توانید دیگر مقالات منتشر شده در مورد سایت ساز های آنلاین را مشاهده کنید :

معرفی فروشگاه سازهای آنلاین :این قسمت پرستا شاپ

معرفی فروشگاه سازهای آنلاین : سیستم جوملا ویرچومارت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی