امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب
امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب

ما به روز ترین مطالب را در زمینه طراحی سایت و ساخت سایت قرار می دهیم :)

پیوندها

محتوا و ارزش آن در سئو سایت

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ

SEO AND CONTENT

همیشه خواندیم که محتوا پادشاه است. اما این به چه معنا است .محتوا میتواند آن چیزی باشد که کاربر را به سایت شما هدایت میکند و باعث ایجاد ارتباط اولیه می شود. گاهی یک کاربرا صرفا به خاطر محتوای وبلاگ یک سایت تجاری به ان سر میزند نه صرفا اینکه حتما مشتری آن هم باشد.گوگل نیز به این مورد جه زیادی دارد و همواره به دنبال الگوریتم های هست که بتواند محتوای مناسب را به کاربران نشان دهد. منظورمان از محتوا صرفا متن و مقاله نوشتنی نیست بلکه فیلم عکس و اینفوگرافیک و موارد اینطوری هم جزو محتوا قرار می گیرند. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.

الگوریتم پاندا که از سوی گوگل معرفی شد تمرکز زیادی بر محتوای تولیدی وب سایت ها دارد و از سوی میخواهد وب سایت های که محتوای بی کیفیت و همینطور بی مورد را تولید می کنند جریمه کند. گاهی برخی از سایت ها اقدام به انتشار مقالاتی کوتاهی میکنند تا صرفا تعداد پست های خورد را بالاتر نشان دهند اما این تعداد کم کاراکتر میتواند به ضرر انها باشد بطور معمول مقالات طولانی تر شانس بیشتری برای کسب جایگاه دارند؛ زیرا پاسخ گوی سوالات بیشتری هستند، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند و لینک دهی به آنها بیشتر اتفاق می افتد. تنظیم و تولید محتوای با کیفیت برای وب سایت ها ، کار آسانی نیست ، و به دانش و زمان زیادی نیازمند است . شما محتوای عالی ایجاد کنید ، گوگل شما را پیدا خواهد کرد

تولید محتوای کپی و دزدیده شده از دیگر وب سایت ها نیز جریمه را به همراه دارد و بهتر است همیشه یک نویسنده برای تولید محتوا داشته باشید.در زیر به برخی عنواوین که باید در بهینه سازی محتوا یک مقاله توجه کنید می پردازیم:

1. Title Optimization

 بهینه سازی عنوان به معنای قراردادن یک عنوان مناسب نسبت به متن مقاله و همینطور رعایت طول و تعداد کارکتر آن است. تعداد مجاز کاراکتر در عنوان 57 کاراکتر است.

2. Meta Tags Optimization

متا تگ توضیحات در زیر عنوان و در صفحه نتایج جستجو SERP نمایش داده می شود. این تگ نیز دارای محدودیت تعداد نمایش به 155 کاراکتر است. این نوع توضیح را در مورد محتوای اون مقاله باید نوشت و میتواند حتی حالت تبلیغاتی برای جذب کاربران باشد.

3. Important HTML Tags

از برخی دیگر تگ های HTML مانند بولد یا مورب کردن در برخی کلمات استفاده کنید

4.Link Optimization

اگر لینکی به بیرون دارید سعی کنید در یک تب جدید ارایه شود و همینطور اگر محتوای مرتبطی با مقاله فعلی ارایه داده اید لینک آن را در بخش مرتبط بیارید.

6. Image Optimization

اگر محتوای شما به شکل عکس هست باید در نام این عکس و ویژگی ALT  آن کلمات که مشخص کننده این عکس باشند را قرار دهید.


نتیجه گیری

در پایان یاداوری می شوم که حتما در استراتژِی طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی خود به مبحث تولید محتوا و CONTENT MARKETING  توجه کافی داشته باشید . چرا که بسیاری از سایت ها از همین طریق توانسته اند موفق بشوند و در وب ماندگاری و برند شوند :)

لطفا نظرات خودتون رو با ما درمیان بگذارید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی