امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب
امیر تکنولوژی

مجله تکنولوژی وب

ما به روز ترین مطالب را در زمینه طراحی سایت و ساخت سایت قرار می دهیم :)

پیوندها

چطور باید به تمیزی پارکینگ خود بپردازید؟

سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۱۲ ب.ظ

نظافت

در خالی کردن اشیا داخل پارکینگ دقت کنید که هرچیزی که در مسیر آب قرار ندارد میتواند سرجای خود باقی بماند و نیاز نیست همه چیز را تخلیه کنید. اگر پایین دیوار پارکینگ گچی است با استفاده از نوارهای پلاستیکی بلند تا یک متر دیوار را بپوشانید تا دیوار به وسیله رطوبت خراب نشود.

طوح پارکینگ ها در ساختمان های تجاری و مسکونی به خاطر تردد و توقف طولانی مدت خودرو ها، مستعد انواع آلودگی ها می باشد. عدم نظافت به موقع و موثر این آلاینده ها علاوه بر کاهش جلوه های بصری کف پوش ها، تاثیر بسزایی در کاهش عمر مفید آن ها داشته و هزینه های هنگفت تعویض یا تعمیر آنها را در پی خواهد داشت. ماهیت آلاینده های چسبیده به این سطوح مانع از کارآمدی شیوه های سنتی در نظافت شده و هزینه های بالایی را در بر می گیرد، در حالیکه استفاده از شیوه های نوین نظافتی و استفاده از دستگاه های مکانیزه ایی چون دستگاه های واترجت صنعتی علاوه بر ارتقا کیفیت و سرعت نظافت، با کاهش در تعداد نیروی خدماتی و زمان لازم برای نظافت، تاثیر چشمگیری در کاهش هزینه ها خواهد داشت. 

در نظافت پارکینگ و فضاهایی که سطح دارند اولین کار جارو زدن و یا گردگیری است.

با استفاده از یک جاروی دسته بلند کامل سطح پارکینگ را جارو کنید اما توجه کنید نقاطی که روغن ریخته و یا چیزی به سطح چسبیده بیهوده با جارو تلاش نکنید و پرزهای جارو را خراب نکنید چون راه حل‌های به خصوصی برای این مشکل داریم!

پارکینگ های بزرگی که متعلق به مجتمع های عظیم تجاری هستند، تردد بالای وسایل نقلیه در آن ها صورت گرفته و از همین رو به سرعت دچار آلودگی می شوند. گرد و خاک و جرم گرفتگی سطح کف پوش های پارکینگ را فرا می گیرد و وسعت بالای این محیط عملیات نظافت و شستشو را با دشواری مواجه می کند. زیرا به کارگیری روش های دستی نه تنها برای نیروهای انسانی زحمات زیادی به بار می آورد بلکه طی شستشو مقادیر زیادی آب نیز مصرف می شود. در این شرایط بهره مندی از دستگاه های مکانیزه نظافتی بهترین روش بوده و به دلیل آن که در پارکینگ ها هم نظافت و هم شستشو لازم است، دستگاه ترکیبی سوییپر اسکرابر ایده آل ترین نتیجه را بر جای می گذارد.

نظافت پارکینگ زمانی میتواند کامل شود که:

وقتی کف آن را نگاه میکنید هیچ لکه و چیز اضافه‌ای در نگاهتان نباشد. برای پاک کردن لکه‌های روغنی مثل روغن ترمز و روغن موتور باید از یک ترکیب اسیدی استفاده کنید. پیشنهاد ما در مرحله اول استفاده از آبلیمو و یا سرکه است، مقداری سرکه یا آبلیمو روی لکه بریزید تا کل آن را پوشش دهد. ۵ دقیقه صبر کنید و سپس با استفاده از یک برس لکه را پاک کنید و با آب به خوبی جای آن را بشویید. اگر با این کار نتوانستید لکه را از بین ببرید احتمالا به اسیدهای قوی تری نیاز دارید که میتوانید از ابزارفروشی‌ها و یا فروشگاه‌ها تهیه کنید.

بسیاری از افراد تصور می کنند نظافت راه پله و نظافت پارکینگ :

کاری است که از عهده هر کسی برمی آید. اما اینگونه نیست. گاها افراد کارنابلد هزینه مالی و زمانی زیادی را برای کارفرما و صاجبان منازل می گذارند. همچنین گاه کارنابلدی منجر به تلف شدن وقت و باز ماندن از سایر کارهای ضروری می شود.

استفاده از مواد شوینده به همراه دستگاه های نظافتی، می تواند موجب بهبود عملکرد نظافت و شستشوی سطح پارکینگ شود. با پاشش محول آب و مواد شوینده توسط دستگاه اسکرابر یا حتی واترجت ، آلودگی هایی چون رد لاستیک به خوبی از بین می رود. گامازول از جمله این مواد شوینده می باشد که با قدرت پاک کنندگی بالا در مخزن دستگاه کفشوی  ریخته می شود. این ماده شوینده، رد لاستیک و خط ترمز خودرو را از بین برده و سطح را براق می نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۹
امین آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی